رشد 20 درصدی طرح های دانشجویی علوم پزشکی شهیدبهشتی نسبت به سال 97 پیش بینی می گردد

به گزارش مجله باهام، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: پیش بینی می گردد تا خاتمه سال 98 تعداد طرح های تحقیقاتی دانشجویان دانشگاه نسبت به سال قبل 20 درصد رشد پیدا کند.

رشد 20 درصدی طرح های دانشجویی علوم پزشکی شهیدبهشتی نسبت به سال 97 پیش بینی می گردد

افشین زرقی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: دانشجویان در عرصه تحقیقات و فناوری دو جهت را پیش رو دارند که در جهت تحقیقاتی، دانشجویان وارد طرح تحقیقاتی شده و همراه با منتورشیپی یک استاد، به دانشجو یک گرنت تحقیقاتی داده می گردد، در این راستا از دانشجویان خروجی می خواهیم که به فراوری علم منجر گردد.

زرقی اعلام کرد: اما جهت دیگر پیش روی دانشجویان، فناوری است که در این جهت دانشجوی فناور و ایده محور درصورت داشتن ایده ای که قابلیت فراوری دارو، محصول یا دستگاه را داشته باشد، می تواند یک پروپزال فناوری ارائه دهد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: پس از ارائه پروپزال فناوری، جهت به شورای فناوری و اخذ وام و تسهیلات کم بهره برای به ثمر نشاندن پروژه فناورانه می رسد.

وی با بیان اینکه در سال گذشت 250 طرح دانشجویی که از این تعداد 10 مورد در زمینه فناوری بوده است، اظهار کرد: پیش بینی می کنیم که آمار تعداد طرح های تحقیقاتی و فناورانه دانشجویی ما نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد افزایش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 723

به "رشد 20 درصدی طرح های دانشجویی علوم پزشکی شهیدبهشتی نسبت به سال 97 پیش بینی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 20 درصدی طرح های دانشجویی علوم پزشکی شهیدبهشتی نسبت به سال 97 پیش بینی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید