سخت گیری نمایشگاه اسپانیا به خاطر اُمیکرون

به گزارش مجله باهام، نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا با وجود شیوع اُمیکرون در کشورهای بیشتر همچنان قصد برگزاری تا یک ماه دیگر را دارد، اما الزامات جدیدی را معین نموده است. با این وجود، ایران همچنان میخواهد در این نمایشگاه شرکت کند.

سخت گیری نمایشگاه اسپانیا به خاطر اُمیکرون

ایسنا: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تازهترین الزامات بهداشتی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت شرکت کنندگان که از سوی دبیرخانه نمایشگاه های بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا معین شده است، خبر داد: فیتور در ژانویه 2022 برگزار می گردد اما براساس الزامات تازه که همه شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان موظف به رعایت آن هستند، داشتن گواهی نامه واکسیناسیون برای شهروندان اتحادیه اروپا الزامی شده است. اتباع کشور ثالث بر مبنای شرایط فعلی اسپانیا باید کد QR سلامت سفر اسپانیا را داشته باشند و از شرکت کنندگانی که قادر به ارائه این گواهی ها نیستند، خواسته می گردد نتیجه آزمایش آنتی ژن منفی ارائه دهند.

نمایشگاه فیتور از 19 تا 23 ژانویه سال 2022 برابر با 29 دی تا 3 بهمن 1400 در مادرید اسپانیا برگزار می گردد. بنا بر اطلاعیه این نمایشگاه، بیش از 80 درصد جمعیت این کشور واکسینه شده اند و این پروتکل تازه، مکمل اقدامات و الزاماتی است که قبلاً اعلام شده بود.

ایران برای حضور در این نمایشگاه گردشگری اعلام آمادگی نموده و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی مسؤول برپایی غرفه و پاویون ایران در فیتور است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2056

به "سخت گیری نمایشگاه اسپانیا به خاطر اُمیکرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخت گیری نمایشگاه اسپانیا به خاطر اُمیکرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید