سدان تازه سایپا سهند ، گیربکس تازه شاهین و آریا ، موتور ساینا و کوییک GX

به گزارش مجله باهام، دبیر کمیته نام گذاری محصولات گروه خودروسازی سایپا از سدان تازه سایپا سهند ، گیربکس تازه شاهین و آریا و نیز موتور ساینا و موتور کوییک GX خبر داد.

سدان تازه سایپا سهند ، گیربکس تازه شاهین و آریا ، موتور ساینا و کوییک GX

خبرنگاران - امیرحسین تابع جماعت رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل و دبیر کمیته نام گذاری محصولات گروه خودروسازی سایپا ضمن اعلام نام دو محصول آینده این مجموعه، از عرضه شاهین و آریا CVT و ساینا و کوییک GX با موتور ارتقاء یافته خبر داد.

امیرحسین تابع جماعت اظهار کرد: پس از نام گذاری محصول کراس نو سایپا به نام اطلس، خودرو سدان نو سایپا نیز با نام سهند به تولید انبوه رسیده و به بازار عرضه خواهد شد.

وی اضافه نمود: دیگر محصول نو سایپا خودرو وانت پیکاپ نو شهری است که با نام تجاری سپهر، تولید و به بازار عرضه می شود.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه سایپا تأکید کرد: در شیوه نو نام گذاری، تمامی محصولات سایپا ضمن توجه به ریشه ایرانی و معنی آنها در زبان فارسی، هماهنگی و همفکری لازم با سازمان ها و بخش های ذی ربط اجرا شده تا نام این محصولات تولید داخل، هویت ملی و ایرانی آن ها را نیز تداعی کند.

به گزارش سایپا نیوز، دبیر کمیته نام گذاری محصولات گروه خودروسازی سایپا همچنین با یادآوری برنامه عرضه محصولات شاهین و آریا اتوماتیک، شرح داد: شاهین اتوماتیک و آریا اتوماتیک به جعبه دنده CVT ساخت شرکت پانچ بلژیک مجهز شده و هر دو محصول با لوگوی CVT به عنوان نماد گیربکس به کار رفته در آن ها تولید و به بازار عرضه خواهند شد.

منبع: بیت ران
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2060

به "سدان تازه سایپا سهند ، گیربکس تازه شاهین و آریا ، موتور ساینا و کوییک GX" امتیاز دهید

1 کاربر به "سدان تازه سایپا سهند ، گیربکس تازه شاهین و آریا ، موتور ساینا و کوییک GX" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سدان تازه سایپا سهند ، گیربکس تازه شاهین و آریا ، موتور ساینا و کوییک GX"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید