سپاهان ملی پوشان را گلباران کرد، جشنواره گل ذوبی ها با هتریک و سوپرگل فرهمند

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران/اصفهان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ضزنان باشگاه های کشور با جشنواره گل اصفهانیها همراه بود، سپاهان در شهرکرد با 10 گل ملی پوشان را گلباران کرد و در اصفهان ذوب آهن با 8 گل سارگل بوشهر را بدرقه کرد

سپاهان ملی پوشان را گلباران کرد، جشنواره گل ذوبی ها با هتریک و سوپرگل فرهمند

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان باشگاه های کشور جام کوثر امروز با انجام چند ملاقات در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در اصفهان و از ساعت 13 تیم ذوب آهن در زمین استادیوم شفق میزبان سارگل بوشهر بود، ملاقاتی که شاگردان شهبازی از همان ابتدا حمله را در دستور کار خود قرار دادند و خیلی زود دقیقه پنج به وسیله رقیه شهبازی به گل رسیدند.

نیمه نخست در ادامه سمیه خرمی نیز یک گل دیگر برای سبزپوشان اصفهانی وارد دروازه سارگل کرد تا این ملاقات با نتیجه دو بریک به رختکن بروند.

نیمه دوم شاگردان شهبازی برای رسیدن به گل های بیشتر فشار مضاعفی روی میهمان بوشهری خود وارد کردند، الهام فرهمند، سمیه خرمی نیز در همان دقایق نیک دوم برای ذوب آهن گل زنی کردند.

گل هفتم ذوب آهن با سوپر گل الهام فرهمند در دقیقه 73 هیجان بازی را دو چندان کرد، رقیه شهبازی نیز با زدن گل هشتم تیرخلاص رجحان پرگل ذوب آهن را رقم زد.

در این ملاقات رقیه شهبازی و سمیه خرمی هر کدام دو گل، الهام فرهمند 3 گل و سمیه فیضی در این ملاقات برای ذوب آهن گل زدند، تک گل سارگل را هم فاطمه شکری به ثمر رساندند تا این ملاقات با نتیجه 8 بریک به خاتمه برسد.

فولاد مبارکه سپاهان نیز که برای مصاف با ملی پوشان شهرکرد به این شهر سفر نموده بود، جشنواره گل به راه انداخت، هاجر دباغی، مهاجم باهوش و آماده سپاهان و تیم ملی در این ملاقات با پنج گلی که به ثمر رساند، گلات کرد.

فاطمه پسندیده و نرگس سبکتکین نیز هر کدام دو گل و زهرا ذوالفقاری و کوثر عنبری یک گل برای طلایی پوشان به ثمر رساندند تا شاگردان محمودی با نتیجه پرگل 10 بر صفر پیروز میدان گردد.

نتایج کامل بازی های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان:

ذوب آهن 8-1 سارگل بوشهر

سپاهان 10- 0 ملی پوشان شهرکرد

شهرداری سیرجان 1-1 هیئت البرز

زارع باتری سنندج 3-0 کیان نیشابور

ملوان بندر انزلی 1-1پالایش گاز ایلام

همیاری ارومیه 0- 7 خاتون بم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2166

به "سپاهان ملی پوشان را گلباران کرد، جشنواره گل ذوبی ها با هتریک و سوپرگل فرهمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان ملی پوشان را گلباران کرد، جشنواره گل ذوبی ها با هتریک و سوپرگل فرهمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید