محموله های اهدایی اتاق بندرعباس به مراکز درمانی هرمزگان رسید

به گزارش مجله باهام، دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: در ادامه تحقق یاری های 8 میلیارد تومانی اتاق بندرعباس به مراکز درمانی استان صبح امروز اولین و دومین سری این یاری ها بعد از ورود به مرکز استان به دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان تحویل داده شد.

محموله های اهدایی اتاق بندرعباس به مراکز درمانی هرمزگان رسید

پیغام رضایی در این رابطه اضافه نمود: این یاری ها شامل تخت آی سی یو، پایه سرم، میز غذاخوری بیمار، کمد کنار تخت، تخت بستری مکانیکی، دستگاه نبولایزر، دستگاه فشارسنج، دستگاه الکتروکاردیوگرافی، دستگاه مانیتور، میله آویز سرم، ترالی نبولایزر، ترالی اورژانس و دیگر اقلام بود که صبح امروز تحویل ستاد مرکزی پیشگیری از کرونا استان گشت.

او اظهار کرد: ورود این یاری ها به استان همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده هم شاهد رسیدن دیگر اقلام مورداحتیاج مراکز درمانی به استان خواهیم بود.

دبیر کل اتاق بندرعباس ادامه داد: این یاری ها با پیگیری ها و ممارست اتاق بندرعباس با توجه به احتیاج مبرم مراکز درمانی استان و با حمایت ها و یاری های اتاق بازرگانی ایران محقق شده است.

رضایی تأکید کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان اتاق بازگانی هرمزگان و فعالان مالی و بخش خصوصی بیش از 30 میلیارد تومان در قالب های مختلف به مراکز درمانی استان یاری نموده اند و این یاری ها تا قطع شدن زنجیره کامل این بیماری در استان همچنان ادامه خواهد یافت.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1888

به "محموله های اهدایی اتاق بندرعباس به مراکز درمانی هرمزگان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محموله های اهدایی اتاق بندرعباس به مراکز درمانی هرمزگان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید