واحدهای مالی لرستان چه تعداد فارغ التحصیل دانشگاهی جذب نموده اند؟

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تعاونی های استان با جذب بیشترین کارورز رتبه اول تعاونی های کشور را کسب کردند.

واحدهای مالی لرستان چه تعداد فارغ التحصیل دانشگاهی جذب نموده اند؟

جهت دریافت مشاوره خدمات دانلود بروشور حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

علی آشتاب اظهار کرد: بر اساس تازه ترین آماری که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه نموده تعاونی های لرستان با جذب 379 فارغ التحصیل دانشگاهی در بین تعاونی های کشور بیشترین امتیاز را کسب نموده اند.

وی با اشاره به اینکه تعاونی ها نقش اساسی و مهمی در رونق فراوری و ایجاد اشتغال دارند، اضافه نمود: در کل کشور و در هشت ماهه سال جاری 457 شرکت تعاونی متقاضی جذب کارورز بوده اند که جمعاً پیروز به جذب 1318 فارغ التحصیل دانشگاهی شده اند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه مهارت آموزی بستر تقویت اشتغال جوانان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی است، اعلام نمود: از ابتدای اجرای طرح کارورزی تا به امروز 714 واحد مالی استان 3206 فارغ التحصیل دانشگاهی را بکارگیری نموده اند.

وی توضیح داد: در تکمیل طرح کارورزی، مشوق هایی همچون معافیت های بیمه ای سهم کارفرما در صورت جذب کارورز و پرداخت یک سوم از حداقل دستمزد در قالب طرح یارانه دستمزد به مدت یک سال در نظر گرفته شده که باید با اطلاع رسانی دقیق در این زمینه بتوان در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و بخصوص فنی و مهندسی و خدمات از آن بهره گرفت.

آشتاب اضافه نمود: اجرای این طرح ها بخصوص در مناطق کمتر توسعه یافته که میزان اشتغال آن ها کم و بیکاری آن ها بیشتر است راه چاره مناسبی است که باید نهایت استفاده از آن ها گرفته گردد.

وی ادامه داد: کارفرمایان اگر از هر کدام از ظرفیت های مطرح شده شامل طرح کارورزی، طرح پرداخت یارانه دستمزد و معافیت های بیمه ای سهم کارفرما که توسط دولت در راستای اشتغال بیشتر ارائه شده، استفاده نمایند در هر کدام از این ها قانون گذار به تناسب مربوط، معافیت های بیمه ای برای کارفرما در نظر گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 787

به "واحدهای مالی لرستان چه تعداد فارغ التحصیل دانشگاهی جذب نموده اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدهای مالی لرستان چه تعداد فارغ التحصیل دانشگاهی جذب نموده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید