گردشگری هوشمندانه و مسئولانه در لرستان

به گزارش مجله باهام، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از افزایش حجم سفر در نور وز 1401 و آمادگی این استان برای میزبانی از گردشگران و مسافرین نوروزی با رعایت پروتکل های بهداشتی اطلاع داد.

گردشگری هوشمندانه و مسئولانه در لرستان

مراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سیدامین قاسمی امروز سه شنبه 17 اسفندماه 1400، تشریح کرد: با توجه به اینکه طی دو سال اخیر به دلیل شرایط کرونایی و پیش از آن نیز به دلیل وقوع سیلاب در استان لرستان، فعالان گردشگری دچار خسارت شدند و عملاً در سراسر کشور مردم دو سال از سفر به لرستان بازمانده اند، لذا سال جاری با افزایش سفر به مقصدلرستان روبرو خواهیم شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان عنوان نمود: در این راستا در نوروز 1401 گردشگری هوشمند و مسئولانه مورد تاکید ماست و گردشگران می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی، مقاصد گردشگری خود را انتخاب نموده و مورد بازدید قرار دهند.

او با اشاره به اینکه حدود دو ماه پیش اولین جلسه ستاد خدمات سفر در استان لرستان برگزار شده است، گفت: دومین جلسه خدمات سفر را طی هفته گذشته برگزار کردیم بعلاوه 11 کمیته را پیرو ارائه خدمات سفر ایجاد نموده ایم که ابلاغ اعضای آنها از سوی معاون عمرانی استانداری لرستان اجرا شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2169

به "گردشگری هوشمندانه و مسئولانه در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری هوشمندانه و مسئولانه در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید