4 دلیل برای اینکه هدیه دادن شرکتی را جدی بگیریم؟

به گزارش مجله باهام، هدیه دادن در دنیای تجارت سنتی است که قدمت آن به چندین دهه قبل می رسد. هدایای تبلیغاتی شخصی سازی شده شرکت کار خوبی برای تشکر از مشتریان فعلی یا شناسایی یک کارمند قابل اعتماد است. هدایایی مانند تقویم رومیزی به تقویت روابط تجاری و تقویت ارتباطات شخصی با کارمندان و مشتریان کمک می کند. بسکمک از کسب و کارها متوجه می شوند که هدیه دادن باعث افزایش فعالیت تجاری و در نتیجه افزایش بازده سرمایه گذاری می شود.

4 دلیل برای اینکه هدیه دادن شرکتی را جدی بگیریم؟

بیشتر مشاغل آمریکایی بودجه ای برای هدایای شرکتی در نظر گرفته اند. قبل از اینکه ادامه دهیم، بیایید تفاوت بین مشوق ها و هدایا را درک کنیم. زیرا بسکمک از افراد با این اصطلاحات گیج می شوند. هدایا معمولاً بدون هیچ پیش شرطی به کارمندان یا مشتریان داده می شود. از سوی دیگر، مشوق هایی برای ایجاد انگیزه در کارکنان برای رسیدن به اهداف از پیش تعریف شده داده می شود. همچنین به مشتریان برای معرفی خانواده یا دوستان خود مشوق هایی داده می شود.

از آنجایی که به خاتمه سال نزدیک می شویم، بسکمک از شرکت ها تقویم های تبلیغاتی مانند سررسید یا تقویم دیواری را انتخاب می کنند تا از مشتریان خود قدردانی کنند. این تقویم های تبلیغاتی جذابیت بصری و تفکر برانگیزی دارند و تضمین می کنند که نام کسب وکار همیشه در بالای فکر گیرنده باشد.

بیشتر بخوانید : لیست قیمت ساک دستی آماده

دلایلی که هدایای قدردانی از مشتری و کارمند انتخاب های مناسبی برای شما هستند:

هدایا به گیرندگان کمک می کند تا احساس ارزشمندی کنند

اگر مشتری احساس ارزشمندی نکند، کسب و کار خود را به جای دیگری خواهد برد. به طور مشابه، کارمندی که احساس می کند نادیده گرفته شده است، می تواند هر لحظه استعفا دهد. هدیه ای به موقع مانند سالنامه یا اتوماتیک تبلیغاتی می تواند بلافاصله ارتباط آن ها را با کسب و کار شما تجدید کند.

بیشتر بخوانید : چاپ روبان { لیست قیمت چاپ روبان فوری }

هدایا فرهنگ کار مثبت را معرفی می کند

هدایای معمولی را به مشتریان و کارمندان گرامی هدیه دهید تا به محیط کاری خود روحیه مثبتی بدهید. این توسعه اولین نکته است و برای اطمینان از لذت بردن مردم از کار با تجارت شما مهم است. به عنوان مثال، تقویم ها کار خوبی برای برجسته کردن برند شما انجام می دهند.

بیشتر بخوانید : بگ پارچه ای آماده از کجا بخرید؟

هدایا به تقویت روابط با گیرندگان کمک می کند

دلیل اینکه مشتریان به تجارت با شما ادامه می دهند به دلیل رابطه ای است که با شرکت شما دارند. هدایای قدردانی از مشتری می تواند انگیزه ای ملایم برای آن ها ایجاد کند و آن ها را تشویق کند تا با شما تجارت کنند.

هدایا به تمایز برند شما از رقبا کمک می کند

هدایای شرکتی با لوگو و اعتبار برند شما شخصی سازی می شوند. آن ها ملموس هستند و می توان آن ها را روی میز یا دیوار قرار داد. برند شما در تمرکز دائمی خواهد بود و به شما فزونی نسبت به رقبا می دهد.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2146

به "4 دلیل برای اینکه هدیه دادن شرکتی را جدی بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 دلیل برای اینکه هدیه دادن شرکتی را جدی بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید