بهره برداری 104 واحد مسکونی خیرساز تا خاتمه سال

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس گفت: تعداد 104 واحد مسکونی خیر ساز تا انتها سال جاری در سه شهر نی ریز، داراب و سروستان به بهره برداری می رسد.

بهره برداری 104 واحد مسکونی خیرساز تا خاتمه سال

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

شمس ارجمندی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز اظهار کرد: از 104 واحد مسکونی، 28 واحد مسکونی در شهر نی ریز، 40 واحد در داراب و 36 واحد مسکونی خیرساز در سروستان با پیشرفت 97 درصدی تا انتها سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی گفت: این تعداد واحد مسکونی به افراد واجد شرایط که هویت آنان در مراحل پذیرش اولیه تایید شده است تحویل داده می گردد که این افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی، کمیته امداد و موسسات خیریه می باشند.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس اضافه کرد: تعداد قابل توجهی از واحدهای احداث شده نیز به زوج های جوان اختصاص یافته است.

ارجمندی متراژ تقریبی واحدهای احداث شده را 100 متر عنوان نمود و اضافه کرد: واحدهای مسکونی در حال احداث دو طبقه و هر طبقه دارای دو واحد می باشند.

وی اعلام کرد: منابع اعتباری احداث 3 پروژه یاد شده از تسهیلات بانک مسکن، قرض الحسنه حساب 100 حضرت امام (ره)، منابع اهدایی خیرین و سهم آورده متقاضیان تامین و پرداخت شده است.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز فارس اولویت برنامه های این انجمن را توسعه فرهنگی به منظور جذب خیرین برای احداث واحدهای مسکونی بیشتر با هدف ایجاد سرپناه برای جوانان و اقشار نیازمند عنوان نمود.

ل

منبع: تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1017

به "بهره برداری 104 واحد مسکونی خیرساز تا خاتمه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری 104 واحد مسکونی خیرساز تا خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید