تحویل 10 هزار مسکن به افراد کم درآمد تا انتها سال

به گزارش مجله باهام، مدیرعامل بنیاد برکت از تحویل 10 هزار مسکن ارزان قیمت به محرومان تا سرانجام سال اطلاع داد.

تحویل 10 هزار مسکن به افراد کم درآمد تا انتها سال

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران، حسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت از تحویل 10 هزار مسکن ارزان قیمت به محرومان تا سرانجام سال اطلاع داد و گفت: از 10 هزار مسکن، سه هزار و 500 مسکن برای خانواده های دارای دو معلول است که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تعدادی از واحد ها تحویل شده و تا سرانجام سال به طول کامل تحویل می گردد.

وی از تحویل 10 هزار مسکن ارزان قیمت به محرومان تا سرانجام سال اطلاع داد و گفت: قرارداد ساخت 47 هزار مسکن با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد در حال اجرا است که تا به امروز 18 هزار مسکن ساخته و تحویل شده است.

مدنی اضافه کرد: از 10 هزار مسکن، سه هزار و 500 مسکن برای خانواده های دارای دو معلول است که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تعدادی از واحد ها تحویل شده و تا سرانجام سال به طول کامل تحویل می گردد.

مدنی به تعمیر و تکمیل 20 هزار واحد سیل زدگان در استان های لرستان، خوزستان و گلستان با اعتباری بیش از 300 میلیارد ریال اشاره نمود و اضافه کرد: تا به امروز 5 هزار و 437 مسکن تحویل شده و مابقی نیز دارای 90 درصد پیشرفت عملیاتی است.

وی به فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه ایجاد مراکز فرهنگی و ساخت مسجد هم اشاره نمود و گفت: تا به امروز هزار و 150 مجموعه فرهنگی و مسجد به بهره برداری رسیده که از این تعداد، هزار مسجد و 150 مجموعه فرهنگی از جمله فرهنگ سرا ها و حسینیه ها و مراکز فرهنگی و مذهبی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1285

به "تحویل 10 هزار مسکن به افراد کم درآمد تا انتها سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل 10 هزار مسکن به افراد کم درآمد تا انتها سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید