تغییرات سبد بورسی سهام عدالت

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: ارزش سبد بورسی سهام عدالت در هفته دوم تیرماه 1400 دوباره در کانال صعودی نهاده شد. آیا هفته پیش رو برگه های سهام عدالت دوباره با افزایش ارزش روبه رو خواهد شد.

تغییرات سبد بورسی سهام عدالت

به گزارش خبرنگاران، ارزش سبد بورسی سهام عدالت دوباره در راستای نهاده شده که به نظر میرسد میتواند در آستانه ورود به سطوح تازه قیمتی باشد. با بازدهی 2 درصدی شاخص بورس در یک هفته گذشته و راستا گاه بیگاه ممتد صعودی شاخص، ارزش سبد بورسی سهام عدالت هم در یک پستی و بلندی، بالاتر از نقطه آغازین در تیر نهاده شد.

با توجه به اینکه سهام حاضر در سبد بورسی سهام عدالت از شاخص سازها تشکیل یافته اند، بازیابی توان شاخص سازان میتواند به ادامه راستا صعودی ارزش سبد بورسی سهام عدالت یاری کند. راستا قیمتی شاخص سازها نوسانی بوده و بزرگترهای بازار البته پتانسیل رشد بیشتر را دارند.

باتوجه به اینکه خط بورس در راستا صعودی نهاده شده و نشانه هایی مبنی بر تقویت بنیه سمت تقاضا دیده میگردد، میتوان امیدوار بود که با صعود شاخص سازها، ارزش سبد بورسی سهام عدالت هم دوباره در سطوح تازه قیمتی قرار گیرند.

شیب خط قیمتی سهام عدالت البته در دو روز پایانی کاری هفته گذشته تقریبا ثابت متمایل به صعود بوده و این خط میتواند دوباره با شیب مثبت دنبال گردد، اما با چالش های پیش روی بازار، ممکن است دوباره تردید به جای مانده در سمت تقاضاصعود شاخص را متوقف یا اینکه پیکان ارزش سهام عدالت را کُند کند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1829

به "تغییرات سبد بورسی سهام عدالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات سبد بورسی سهام عدالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید