درگیری خونین دو پزشک متخصص در نیشابور

به گزارش مجله باهام، رییس نظام پزشکی نیشابور از درگیری خونین و مرگبار دو پزشک متخصص در این شهرستان اطلاع داد و گفت: در این درگیری یکی از پزشکان مجروح و پزشک دیگر صبح امروز فوت کرد.

درگیری خونین دو پزشک متخصص در نیشابور

به گزارش فارس، محمدرضا خوشرو اظهار کرد: روز گذشته دکتر سعید ن. جراح عمومی با ضربات چاقو همکار داندانپزشکش را مجروح ساخت.

رییس نظام پزشکی نیشابور اضافه نمود: دکتر سعید. ن با حضور در محل بانک سپه در خیابان امام خمینی نیشابور، پس از درگیری مختصر لفظی با وارد کردن 3 ضربه متوالی دکتر ح. ن را به شدت مجروح کرد.

وی با بیان اینکه پزشک مجروح با وجود خونریزی شدید بر اثر شدت جراحات وارده با اقدامات درمانی انجام شده از مرگ حتمی نجات یافته است، ادامه داد: اما پزشک ضارب دقایقی بعد از این حادثه با حالتی آشفته به اورژانس بیمارستان 22 بهمن نیشابور مراجعه نموده و از مسمومیت خود با قرص برنج اطلاع داد.

خوشرو اعلام کرد: پزشک ضارب بلافاصله پس از اقدامات اولیه پزشکان با بالگرد اورژانس هوایی نیشابور به مشهد منتقل شد، ولی با وجود کوشش پزشکان ضارب در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد فوت کرد.

سرهنگ حسین علیزاده رییس نیروی انتظامی نیشابور هم در مورد علت درگیری اظهار کرد: علت درگیری اختلافات قبلی بوده، اما علت دقیق آن در دست آنالیز است.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1853

به "درگیری خونین دو پزشک متخصص در نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری خونین دو پزشک متخصص در نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید