سوءقصد به جان وزیر اوگاندایی؛ دختر وزیر کشته شد

به گزارش مجله باهام، وزیر کار و حمل و نقل و رئیس اسبق ارتش اوگاندا از حمله افراد مسلح جان سالم به در برد اما دختر و راننده او کشته شدند.

سوءقصد به جان وزیر اوگاندایی؛ دختر وزیر کشته شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه ها از سوءقصد افراد مسلح برای ترور فرمانده ارتش اوگاندا طی سال های 2013 تا 2017 و وزیر کنونی کار و حمل و نقل این کشور خبر دادند.

رسانه های محلی در اوگاندا از قبیل شبکه ان بی اس این کشور، از ترور نافرجام ژنرال کاتومبا وامالا وزیرکار و حمل و نقل این کشور خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، افراد مسلح ساعت 9 صبح امروز (سه شنبه به وقت محلی) خودروی توئیتا لند کروز حامل وامالا را به رگبار بستند. در این حمله او زخمی شد و برندا دختر وی به همراه راننده وزیر کار و حمل و نقل اوگاندا در این حمله کشته شدند.

ژنرال کاتومبا وامالا از 2013 تا 2017 فرمانده ارتش اوگاندا بود و بعد از کنار رفتن از این سِمت، ابتدا وزیر دولت در امور ساخت و ساز شد و بعد از آن عهده دار سِمت وزارت کار و حمل و نقل بوده است.

به گفته شاهدان عینی سوءقصد نافرجام به وامالا، چهار مهاجم مسلح با موتورسیکلت به خودروی او نزدیک شدند و او و سرنشینان را به گلوله بستند.

رسانه ها و مقام های اوگاندا درباره اینکه چه گروهی مسئول سوءقصد به جان وزیر کار و حمل و نقل بوده است، اظهارنظری نکرده اند.

ترور نافرجام ژنرال کاتومبا وامالا وزیر حمل و نقل اوگاندا

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1777

به "سوءقصد به جان وزیر اوگاندایی؛ دختر وزیر کشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوءقصد به جان وزیر اوگاندایی؛ دختر وزیر کشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید