شایعه تصمیم دیگر درباره مدارس تکذیب شد

به گزارش مجله باهام، وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه ای درباره شایعه تصمیم دیگر درباره مدارس صادر کرد.

شایعه تصمیم دیگر درباره مدارس تکذیب شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، این وزارتخانه با صدور اطلاعیه ای شایعه تصمیم دیگر درباره مدارس که اخیرا در بعضی خبرگزاری ها و فضای مجازی منتشر شده است تکذیب کرد.

متن اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش به توضیح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اخیرا در خبرگزاریها، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی غیررسمی مطالبی به نقل از وزیر آموزش و پرورش منتشر شده است مبنی بر اینکه ممکن است هر لحظه تصمیم دیگری در خصوص مدارس گرفته گردد که نادرست است.

سیاست وزارت آموزش و پرورش در خصوص نحوه فعالیت مدارس و آموزش دانش آموزان کاملا تعیین و آشکار است و بیان این موضوعات، شایعه بوده و قویا تکذیب می گردد.

در تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت آموزش و پرورش، امنیت جسمی و روحی و سلامت معلمان و دانش آموزان اصل خدشه ناپذیر است و ترجیح و اولویت این وزارتخانه در سال تحصیلی آموزش حضوری است هرچند که غیر الزامی بودن حضور دانش آموزان مورد تاکید است و امکان انتخاب آموزش حضوری و یا غیر حضوری (شاد -تلویزیون) برای خانواده ها در نظر گرفته شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1317

به "شایعه تصمیم دیگر درباره مدارس تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه تصمیم دیگر درباره مدارس تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید